Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Η Ελλάδα κατέχει την «πρωτιά» στην αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών …κι όμως τα σχολεία έχουν κενά

KANETE ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Τη στιγμή που οι μαθητές χάνουν καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες η Ελλάδα κατέχει την «πρωτιά» στην αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών. Ανά 1000 μαθητές στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντιστοιχούν 117, 4 εκπαιδευτικοί για την Ελλάδα, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 76,4.
Ειδικότερα η Ελλάδα σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ Education at a Glance’ Σεπτέμβριος 2009 εμφανίζεται να έχει τα εξής δεδομένα:
Την πρωτιά στην αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών. Ανά 1000 μαθητές στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντιστοιχούν 117, 4 εκπαιδευτικοί για την Ελλάδα, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 76,4. Και όμως κάθε χρονιά τα κενά σε πολλά σχολεία της χώρας ήταν πολλά και οι χαμένες διδακτικές ώρες δεκάδες.
Παράλληλα, ενώ η χώρα μας εμφανίζει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά κόστους των εκπαιδευτικών ωρών ανά μαθητή (11,8% στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, 15,6% στο Γυμνάσιο, 15,2% στο Λύκειο) αυτή η επένδυση πολύτιμων πόρων ουδόλως αντανακλάται στους δείκτες που αξιολογούν τις επιδόσεις των μαθητών στα ελληνικά σχολεία και οι οποίες είναι συνολικά κακές.
Το Ελληνικό παράδοξο:
Eνας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών, που μπορεί να υπερβαίνει και τις 10.000, βρίσκεται αποσπασμένος σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου. Από την κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου και τις περιφερειακές διευθύνσεις ως τις κατά τόπους Ιερές Μητροπόλεις!!! H χαρτογράφηση για την καλύτερη αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης ξεκίνησε από το ίδιο το Υπουργείο… δηλαδή από το πόσοι είναι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου και σε ποιες υπηρεσίες απασχολούνται.





Δεν υπάρχουν σχόλια: