Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

ΤΡΙΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΕΟ Δ.Σ.
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: ψήφισαν 427, έγκυρα 418, λευκά 9

ΠΑΣΚ 129 (2)
ΕΞΟΔΟΣ 101(2)
ΔΑΚΕ 74 (1)
ΔΗΜ.ΣΥΣΠ. 74(1)
ΕΣΑΚ 40 (1)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΜΑΣ

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008


Η λειτουργία της Δ.Ο.Ε. στο ναδίρ
Έχουμε εδώ και καιρό επισημάνει τις αυθαιρεσίες και τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις στον τρόπο λειτουργίας του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Το προεδρείο, με δεδομένη την αμέριστη στήριξη που παρέχουν οι Παρεμβάσεις (αφού τα μέλη της Π.Α.Σ.Κ. στο Δ.Σ. έχουν μεταλλαχθεί στο όνομα της «προοδευτικής πλειοψηφίας» που βολεύει μικροκομματικά, σε εταίρους των Παρεμβάσεων), προχωρά ακάθεκτο στην κατεδάφιση των διαδικασιών και του κύρους της Ομοσπονδίας.
Μετά το «φθινοπωρινό σχεδιασμό», όπως πολύ κομψά αποκάλεσαν το αυθαίρετο και αντικαταστατικό διεκδικητικό πλαίσιο που απεργάστηκαν ερήμην των αποφάσεων των Γ.Σ. του Κλάδου, τις αγωνιστικές κορώνες υπό την προϋπόθεση ότι η ΟΛΜΕ θα αποφάσιζε κινητοποιήσεις και την «υπερήφανη» αναδίπλωση στη συνέχεια, μετά από μια ακόμη σειρά αποφάσεων του διαδρόμου, ήρθε στη χθεσινή συνεδρίαση να επιβεβαιώσει αυτό που όλοι καταλαβαίνουν αλλά δεν ομολογούν. Η λειτουργία του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι μια φάρσα με τραγικές προεκτάσεις που γκρεμίζει την ιστορία και τους αγώνες του εκπαιδευτικού κόσμου της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Κρίνει φίλους ό καιρός,ώς χρυσόν τό πύρ.
(=Τους φίλους τους κρίνει ο καιρός,όπως η φωτιά το χρυσάφι).

Αρχαίο γνωμικό

ΔΑΚΕραιος

ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ – <στόχος ο στοχασμός>
Ο χώρος της Παιδείας είναι «ιερός». Η γνήσια Παιδεία βρίσκεται στο ύψιστο σημείο του διαχρονικού κορμού αξιών, καθώς δεν προσφέρει μόνο γνώση αλλά επίγνωση και συνείδηση. Δεν είναι τόσο ο αγράμματος άνθρωπος ξύλο απελέκητο κατά τη λαϊκή ρήση, όσο ο απαίδευτος.
Είναι δυστυχώς πολλοί οι ειδήμονες επιστημονικών κλάδων, οι οποίοι στα παιδευτικά πλαίσια της κριτικής σκέψης, της ευαισθησίας, της ορθής συνείδησης και της πολύπλευρης κοσμοαντίληψης βρίσκονται κάτω από το όριο της πνευματικής ένδειας. Είναι ακόμα πνευματικά ανώριμοι να επεξεργαστούν με οξύ και καθαρό βλέμμα την ατόφια πραγματικότητα, το ευρύ φάσμα της ανθρώπινης ύπαρξης. Τα μηνύματα φαίνεται του νεότερου Διαφωτισμού -δε μιλάμε για τον Ελληνικό Διαφωτισμό αφού έγινε τόσο νωρίτερα ώστε να λησμονιέται εύκολα- δεν κατάφεραν να συγκινήσουν το μεσαιωνικό τρόπο σκέψης τους. «Διαφωτισμός είναι η έξοδος του ανθρώπου από την ανωριμότητά του για την οποία ο ίδιος είναι υπεύθυνος» θα φωνάξει ο Γερμανός Καντ και θα σημάνει το εναρκτήριο λάκτισμα για ριζικές αναθεωρήσεις στον τρόπο σκέψης και δράσης των σύγχρονων πολιτών του κόσμου. Εδώ βρίσκεται λοιπόν η ουσία της Παιδείας και εδώ το ιερό του χαρακτήρα της, αφού θα σμιλέψει τον άνθρωπο και σαν άλλη υπέρτατη δύναμη θα ζωογονήσει πολύπτυχα το πνεύμα του. Δεν έχουν κατανοήσει όλοι όμως την ουσία της Παιδείας, άλλοι την υπηρετούν και άλλοι -βέβηλοι- την υπονομεύουν.
Η Εκπαίδευση είναι η θεσμοθετημένη έκφραση της Παιδείας και κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί αποτελούν τους θεσμοθετημένους φορείς της Παιδείας, τίτλος βαρυσήμαντος. Ποιοι είναι λοιπόν αυτοί που δικαιολογούν και αξίζουν αυτό τον τίτλο; Είναι σαφέστατα εκείνοι που δε στοχεύουν κοντόφθαλμα μονάχα στην παροχή επιστημονικών γνώσεων, αλλά στην πολυπρισματική καλλιέργεια της προσωπικότητας του νέου. Είναι εκείνοι που αγωνίζονται να αποδιώξουν από τις φιλοδοξίες των ατόμων το ίνδαλμα του τεχνοκρατισμού, το πρότυπο του στυγνού επαγγελματία. Εκείνοι που απομακρύνουν το νέο από τα καλούπια της στείρας απομνημόνευσης και του αυστηρού επαγγελματικού προσανατολισμού, ωθώντας τον στην ανάπτυξη των πραγματικών του δεξιοτήτων, ικανοτήτων και πιθανότητα ταλέντων και χαρισμάτων. Η κοινωνία δεν έχει έλλειψη από καλούς ειδικούς επιστήμονες αλλά από πρόσωπα που έχουν όραμα, ευρύ πνεύμα και ανοιχτούς ορίζοντες. Από πρόσωπα που αξιολογούν σωστά την ανάγκη του γνήσιου στοχασμού, που ο Bertrand Russell θα σημειώσει με ακρίβεια την πραγματική αξία του, αλλά συνάμα και την αιτία που οι πολλοί δείχνουν σημάδια αποστροφής προς κάθε είδους ορθή και δίκαια συλλογιστική σκέψη και αντίληψη: « Οι άνθρωποι φοβούνται το στοχασμό περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο, περισσότερο από την καταστροφή, περισσότερο ακόμα και από τον ίδιο το θάνατο. Ο στοχασμός είναι ανατρεπτικός και επαναστατικός, καταστρεπτικός και φοβερός. Είναι ανελέητος μπροστά στα αξιώματα, στα καθιερωμένα και τις συνήθειες. Ο στοχασμός κοιτάζει στο βάραθρο της κόλασης και δε φοβάται. Ο στοχασμός είναι σπουδαίος, καταιγιστικός κι ελεύθερος, το φως του κόσμου και η ύψιστη μεγαλοπρέπεια του ανθρώπου.»
Η γνήσια και αποτελεσματική εκπαίδευση του μέλλοντος θα ήταν καταστροφικό να στηρίζεται αποκλειστικά στο γνωστικό εμπλουτισμό του ανθρώπου. Είναι πλέον ανάγκη ζωτικής σημασίας να φέρουμε στην επιφάνεια τις παραγκωνισμένες αξίες που κάνουν τον άνθρωπο να υπάρχει και να συνυπάρχει επιτυχώς και ευτυχώς. Το ήθος και η αξιοπρέπεια, η κατανόηση και η πολυειδής ευαισθητοποίηση θα δώσουν εκείνα που χρειάζεται ο κόσμος του μέλλοντος. Μόνο έτσι θα βγει ψεύτης ο Αϊνστάιν που έκανε την απαισιόδοξη, άμεσα συνυφασμένη ωστόσο με την αντικειμενική πραγματικότητα διαπίστωση ότι η τεχνολογία ξεπέρασε τον ανθρωπισμό μας.
ΔΑΚΕραιος

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ!!!
Με μεγάλη μου έκπληξη διάβασα στο έντυπο της συνδικαλιστικής παράταξης “Δημ. Συσπ. & Παρέμβασης” (ΣΥΡΙΖΑ) το σχόλιο του «αξιολογητή», πρώην αιρετού του Συλλόγου μας, (Σύλλογος Π.Ε Πειραιά “Η Πρόοδος”) σχετικά με τα αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη αιρετών.
Κοίτα ποιος μιλάει…
Αναφέρει χαρακτηριστικά: «…είναι αποκλειστικά αρμοδιότητα του Δ/ντη Εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τους τόνους λάσπης εκ μέρους της ΔΑΚΕ και των ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΗΣ…”.
Συνάδελφε διευθυντή, εσύ που κάνεις τις μόλις 4 ώρες στο σχολείο σου (κι αν τις κάνεις), βλέπω ότι έχεις πολύ ασθενή μνήμη. Θα σου υπενθυμίσω τους ΤΟΝΟΥΣ ΛΑΣΠΗΣ που έριξες σε μένα προσωπικά προκειμένου να μη γίνω διευθυντής στο 1ο ειδικό σχολείο Δραπετσώνας το Δεκέμβριο του 2006. Τη θέση του διευθυντή κατέλαβε μέλος της “Δημ. Συσπ. & Παρέμβασης” (ΣΥΡΙΖΑ). .....

Μετατίθεται για το Γενάρη ο διάλογος για το νέο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων
17/11/2008 08:30
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το νέο χρόνο θα ξεκινήσει ο διάλογος για την αλλαγή του συστήματος εισαγωγής των αποφοίτων Λυκείων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

«Αδελφάκι» … απέκτησε η Διδασκαλική Ομοσπονδία
17/11/2008 12:02 ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
KANETE ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Η Διδασκαλική Ομοσπονδία δεν θα πρέπει πλέον να διεκδικεί την αποκλειστικότητα στο συνδικαλιστικό χώρο των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ΔΟΕ προσέφυγε στα δικαστήρια και ζητούσε - ως έχουσα νόμιμο συμφέρον - την ακύρωση και ‘εξαφάνιση’ της Απόφασης του 1998 του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης που ενέκρινε το καταστατικό της Ομοσπονδίας της ΟΚΠΕ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) . Το δικαστήριο με απόφαση που εξέδωσε δικαιώνει την ΟΚΠΕ και απορρίπτει την τριτανακοπή της ΔΟΕ και την παρέμβαση της ΑΔΕΔΥ υπέρ της ΔΟΕ. Θεωρεί ότι η παράλληλη δράση και λειτουργία των δυο Ομοσπονδιών «συμβάλλει καλύτερα στην επίτευξη των σκοπών τους», αλλά και καταλήγει ότι «άξια μεγαλύτερης προστασίας θεωρείται η άσκηση του δικαιώματος» της ύπαρξης και λειτουργίας της ΟΚΠΕ. Στη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας μάρτυρες από την πλευρά της ΔΟΕ ήταν ο Μπαμπούρας Πολυζώης (Γραμματέας Δημόσιων Σχέσεων ΔΟΕ) και ο Ηλιόπουλος Ηλίας (Δάσκαλος, Γεν. Γραμματέας της ΑΔΕΔΥ).

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008


ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ 20-11-2008


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
κλικ εδώ για να τη δείτε