Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σάββατο 20 Ιουνίου 2009


ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ........

ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ............

ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ... ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ..(ΕΜΕΙΣ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ...)


ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ...(ΣΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!)
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑ, ΤΟ ΝΕΠΑΛ ΄Η ΤΗ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ-ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!




Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

78η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΕ
21 -24 Ιουνίου(Novotel οδ.Λιοσίων)

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Διαθέτει τρία επίπεδα, έχει έκταση 25 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων, με το σύνολο των εκθεσιακών του χώρων να έχουν εμβαδόν 14 χιλιάδες τ.μ. Είναι δέκα φορές μεγαλύτερο από το παλαιό Μουσείο της Ακρόπολης.Το κτήριο του Νέου Μουσείου, αποτελείται σε ποσοστό 85% από γυαλί, μπορεί να αντέξει σεισμό έως 10 ρίχτερ, ενώ το 1/3 είναι θεμελιωμένο σε αρχαιολογικά κατάλοιπα αρχαίων ιδιωτικών σπιτιών και εργαστηρίων που απλώνονταν στους νότιους πρόποδες της Ακρόπολης και ήρθαν στο φως, μέσω ανασκαφών.

Στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα εκτεθούν τα ευρήματα σε ένα χώρο γύρω στα 14.000 μ². Το πρώτο μεγάλο σύνολο εκθεμάτων υποδέχεται τον επισκέπτη στο επίπεδο της εισόδου, όπου σε μια ευρύχωρη αίθουσα με κεκλιμένο δάπεδο παρουσιάζονται τα ευρήματα από τις κλιτύς της Ακρόπολης. Ακολουθεί μια τεράστια υπόστυλη αίθουσα, η οποία θα φιλοξενήσει τα έργα της Αρχαϊκής Εποχής. Ο επισκέπτης στη συνέχεια θα βλέπει τα έργα του Αυστηρού Ρυθμού, που τον προετοιμάζουν για την Κλασική Εποχή. Ανεβαίνοντας ακολούθως στον τελευταίο όροφο του Μουσείου θα βρεθεί σε ένα κατάφωτο αίθριο και από εκεί στην Αίθουσα του Παρθενώνα, όπου θα μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της Πομπής των Παναθηναίων γύρω από τον πυρήνα του κτηρίου, που έχει τις διαστάσεις του σηκού του Παρθενώνα, να βλέπει τις μετόπες ανάμεσα στους κίονες της Αίθουσας και τις θαυμάσιες αετωματικές συνθέσεις στα δυτικά και ανατολικά. Κάνοντας την αρχαιολογική διαδρομή θα μπορεί να απολαύσει πάνω από την αστική κορυφογραμμή της Αθήνας τον Υμηττό στα νότια, το λόφο του Φιλοπάππου στα δυτικά, το Λυκαβηττό στα ανατολικά και ολόκληρη την Ακρόπολη στα βόρεια. Η πορεία του επισκέπτη θα ολοκληρώνεται με τη διαδρομή μπροστά από τα Μεταπαρθενώνεια γλυπτά, τα Έργα της Ελληνιστικής Εποχής και εκείνα της Ρωμαιοκρατίας.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
κάντε κλικ για να δείτε το καθένα από όσα σας ενδιαφέρουν

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Αλλαγές που θα γράψουν ιστορία στα εκπαιδευτικά χρονικά

Από 4 ετών θα πηγαίνουν -υποχρεωτικά- τα παιδιά στο σχολείο, όλα τα δημόσια Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας μετατρέπονται σε ολοήμερα και θα λειτουργούν έως τις 4 το απόγευμα, ενώ στο Λύκειο καθιερώνεται Εθνικό Απολυτήριο.
Χωρίς εξετάσεις θα εισάγονται οι κάτοχοί του στα περισσότερα Τμήματα ΤΕΙ, σε ξενόγλωσσα πανεπιστημιακά Τμήματα, καθώς και σε περιφερειακές πανεπιστημιακές σχολές που παρέχουν εξειδικευμένη γνώση κι έχουν μειωμένη ζήτηση. Για τις δημοφιλείς σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι φοιτητές θα δίνουν εξετάσεις σε υποχρεωτικά μαθήματα (Γλώσσα, Μαθηματικά κ.ά.), καθώς και σε μαθήματα επιλογής. Σημαντική μείωση του αριθμού των διδασκομένων μαθημάτων -με τη μέθοδο της ομαδοποίησής τους- καθώς και δραστικός περιορισμός της διδακτέας ύλης προβλέπεται για όλες τις τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
Αλλαγές που θα γράψουν ιστορία στα εκπαιδευτικά χρονικά αποφασίζονται, με διακομματική στήριξη, στο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη, ο οποίος σε δηλώσεις του στην «Α» αποκάλυψε όλο το σχέδιο που βρίσκεται στα σκαριά. Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου, ετέθησαν επί τάπητος τα μείζονα θέματα που αφορούν στη διαμόρφωση νέων όρων στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα γίνει περαιτέρω συζήτηση τόσο κατά τη μεθαυριανή συνεδρίαση όσο και στις δύο επόμενες που έχουν οριστεί για τις 24 και 26 Ιουνίου. Η διαδικασία προχωράει με ταχείς ρυθμούς και όλα δείχνουν ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, που θέλει το έργο του Συμβουλίου να ολοκληρώνεται τον προσεχή Οκτώβριο.
Στόχος είναι να δοθεί βάρος στην υποχρεωτική εκπαίδευση, η οποία θα γίνει 11χρονη με την ένταξη σε αυτή και του προνηπίου. Τα παιδιά θα εντάσσονται στη σχολική διαδικασία από πολύ νωρίς -ήδη από την ηλικία των 4 ετών- θα ανιχνεύονται τυχόν μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία και θα βοηθούνται κατά τρόπο ώστε να μειώνεται με την πάροδο των ετών και η σχολική διαρροή. Η στήριξη του μαθητή θα γίνεται από το ξεκίνημα της φοίτησής του στο σχολείο και θα συνεχίζεται μέχρι την αποπεράτωση των σπουδών του. Η επιμήκυνση του σχολικού ωραρίου έως τις 4 το απόγευμα δεν συνεπάγεται εφαρμογή «ευέλικτης ζώνης», αλλά θα βασίζεται σε κανονικό σχολικό πρόγραμμα, που θα είναι εμπλουτισμένο με πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, καθώς και με ενίσχυση των ξένων γλωσσών. Με αυτή την έννοια το σχολείο δεν θα λειτουργεί σαν… «χώρος στάθμευσης» των παιδιών, αλλά θα παρέχει ουσιαστικές γνώσεις και αναβαθμισμένες υπηρεσίες.
Οι απόφοιτοι Λυκείου που θα αποκτούν το «Εθνικό Απολυτήριο» θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε σχολές περιορισμένης ζήτησης, ενώ για τα περιζήτητα Τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ θα δίνουν εξετάσεις. Η πρόταση για καθιέρωση προπαρασκευαστικού έτους για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση εγκαταλείπεται οριστικά.

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Πρόταση για αξιολόγηση σε τρία στάδια στην Παιδεία
Τι περιλαμβάνει η εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

κλικ εδώ για τη συνέχεια

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009


Το μεταναστευτικό πρόβλημα
Η γειτονιά του ΑγίουΠαντελεήμονα -λίγες εκατοντάδες μέτρα απότο κέντρο της πρωτεύουσας- συμβολοποιεί,τις τελευταίες ημέρες,ένα σοβαρό πρόβλημα, υπαρκτό εδώ και αρκετά χρόνια, το οποίο αίφνης ανακαλύπτουν πολιτικά κόμματα και μέσα ενημέρωσης.
Αναφερόμαστε, φυσικά, στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.Πρόβλημα που απασχολεί έντονα ολόκληρο τον ευρωπαϊκό Νότο και αποτελεί θέμα πολιτικών συζητήσεων και αντεγκλήσεων μεταξύ των εταίρων. Η Ελλάδα, με μια τεράστια ακτογραμμή που συμπίπτει με το ανατολικό σύνορο της Ευρώπης, βιώνει το πρόβλημα αυτό εντονότερα από οιαδήποτε άλλη χώρα.
Δεν μπορεί, ωστόσο, να το επιλύσει μόνη της. Ορθώς –αν και σε επι-μέρους ζητήματα με καθυστέρηση– η ελληνική κυβέρνηση θέτει το θέμα αυτό στα ευρωπαϊκά όργανα. Οφείλει να το κάνει με ακόμα μεγαλύτερη ένταση και να το συνδέσει με τα κριτήρια σύνδεσης της Τουρκίας με την Ε.Ε. Δεδομένου ότι η γειτονική χώρα παραβιάζει κάθε έννοια διεθνούς συνεργασίας και προωθεί χιλιάδες μετανάστες στην Ευρώπη, αφήνοντας ανενόχλητα τα κυκλώματα των δουλεμπόρων.
Το θέμα της λαθρομετανάστευσης, και εν γένει το μεταναστευτικό, όμως, διαθέτουν και μείζονα εσωτερική - κοινωνική διάσταση. Δημιουργούν εστίες κοινωνικής έντασης -όπως αυτή του Αγίου Παντελεήμονα- και αντιπαραθέσεων μεταξύ ακραίων στοιχείων-οπαδών της αυτοδικίας, νόμιμων και παράνομων μεταναστών και Ελλήνων πολιτών.
Κοινωνία και κόμματα οφείλουν, βεβαίως, να παραδεχθούν πως μέρος της οικονομικής ανάπτυξης κατά την τελευταία εικοσαετία στηρίχθηκε στην παρουσία μεταναστών στη χώρα μας. Κάλυψαν μεγάλο μέρος των εργασιών της υπαίθρου και παρείχαν φθηνό εργατικό δυναμικό σε σειρά δραστηριοτήτων που δεν μπορούσαν, ή δεν ήθελαν, να καλύψουν Ελληνες εργαζόμενοι.
Είναι προφανές πως η κυβέρνηση οφείλει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να αντιμετωπίσει τη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα που αυτή, ενίοτε, παράγει. Με τρόπο καταλυτικό: προληπτικό και κατασταλτικό.
Δεν πρέπει, όμως, να επιτρέψουμε να αναλάβει ουδείς άλλος αυτό το έργο, στο όνομα της απούσας Πολιτείας. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να εγκαθιδρυθούν ο φόβος και η ξενοφοβία. Το μοντέλο της ανοικτής ελληνικής κοινωνίας και η πολυπολιτισμικότητά της δεν πρέπει να διαταραχθούν. Μέχρις εκεί, όμως, που αντέχει και η ίδια η κοινωνία και η οικονομία μας.