Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

σύμφωνα με διμοσιεύματα, διαφαίνεται η πρόθεση της Υπουργού να φέρει τα πάνω κάτω.
Σφοδρή αναμένεται η απάντηση των εκπαιδευτικών
O ι αλλαγές που επεξεργάζεται η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και οι οποίες αποτελούν τη νέα πολιτική της κυβέρνησης κινούνται σε τρεις άξονες:

* Νέο αναλυτικό πρόγραμμα που θα ξεκινήσει από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, του γυμνασίου και του λυκείου. Περισσότερος σχολικός χρόνος (με τη θέσπιση των ολοήμερων σχολείων), λιγότερα εξεταζόμενα μαθήματα αλλά περισσότερα προσφερόμενα μαθήματα προς επιλογή από τους μαθητές και τις μαθήτριες.
* Θέσπιση συστήματος αξιολόγησης των δασκάλων και των καθηγητών με κριτήριο την ποιότητα της εκπαίδευσης.
* Νέος τρόπος διοίκησης των σχολείων, πιο αξιολογικός και απομακρυσμένος από την κεντρική διοίκηση. Επιλογή στελεχών που θα κρίνονται με βάση τα βιογραφικά και την επιστημονική τους παρουσία. Πάντως το εξεταστικό σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ αποτελεί το τελευταίο βήμα για τη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και όχι το πρώτο. Αποτελεί όμως ένα βήμα που θα πρέπει να συνδεθεί στον σχεδιασμό του συνολικά με τη φιλοσοφία των νέων αναλυτικών προγραμμάτων. Το νέο εξεταστικό σύστημα, όπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου Παιδείας, δεν μπορεί να εφαρμοστεί πριν από την πάροδο τεσσάρων ετών και ενώ έχουν συγκεντρωθεί όλα τα δεδομένα και έχουν ληφθεί οι σχετικές αποφάσεις. Το σχέδιο που έχει ήδη κριθεί ως το ορθότερο ωστόσο είναι το εξής:
* Αξιολόγηση του μαθητή με προσωπικούς «φακέλους» που θα τηρούνται σε κάθε σχολείο και στόχο θα έχουν να περιγράφουν τις κλίσεις του και να υποστηρίζουν την καλλιέργειά τους.
* Σύστημα ισχυρού Εθνικού Απολυτηρίου που θα αποτελεί το «εισιτήριο» για την πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές θα αξιολογούνται στη διάρκεια όλων των τάξεων του λυκείου αλλά η τελική εξέταση σε εθνικό επίπεδο θα γίνεται στη Γ΄ τάξη του λυκείου για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Το απολυτήριο αυτό θα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές πανεπιστημίων και ΤΕΙ που επιθυμεί ο κάθε υποψήφιος, σε συνάρτηση βέβαια με τα κριτήρια που θέτει η κάθε σχολή. Π.χ., η Ιατρική Σχολή Αθηνών θα μπορεί να ορίζει συγκεκριμένη βαθμολογία για την αποδοχή των πρωτοετών φοιτητών της την οποία και θα πρέπει να περιλαμβάνει το Απολυτήριό τους. Οι προτάσεις φορέων περί περιφερειακών εξετάσεων δεν θεωρείται πιθανόν να γίνουν αποδεκτές.
* Οι εξετάσεις στη Γ΄ λυκείου για τη λήψη του Εθνικού Απολυτηρίου θα γίνονται με τράπεζα θεμάτων σταθμισμένης δυσκολίας (π.χ., θα μπαίνουν κάθε χρόνο δύο εύκολες ερωτήσεις, δύο ερωτήσεις μεσαίας δυσκολίας και δύο δύσκολες ερωτήσεις). Η αναλογία αυτή δεν θα αλλάζει κάθε χρόνο ανάλογα με τις διαθέσεις των μελών της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων, όπως γίνεται σήμερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: