Π.Ε.Σ.Σ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
(ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ)
Κύριε Υπουργέ,
Με την ευκαιρία του Διαλόγου για την Παιδεία, ζητάμε να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας προκειμένου να θέσουμε τα βασικά θέματα, τα οποία απασχολούν την εκπαίδευση και τα σχολεία μας.
Το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι μόνο το Εξεταστικό σύστημα. Είναι το Νηπιαγωγείο, είναι το Δημοτικό Σχολείο, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Το εξεταστικό σύστημα είναι μια διαδικασία, την οποία δεν μπορούμε να δούμε μεμονωμένα χωρίς να συνεξετάσουμε τα προηγούμενα στάδια.
Επειδή οι Σχολικοί Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσπαθώντας να δώσουν λύσεις στα μεγάλα προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουν και είναι υπεύθυνοι:
1) Για τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση του Εκπαιδευτικού έργου,
2) Την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών,
3) Τη διαχείριση της Εκπαιδευτικής πολιτικής και
4) Έχουν την ευθύνη για την Επιστημονική και Παιδαγωγική Καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών,
επιθυμούμε να έχουμε μια συνάντηση διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων και για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου.
Συνοπτικά θέτουμε υπόψη σας μερικά θέματα, τα οποία αναλυτικά εκθέτουμε στο υπόμνημα, το οποίο σας αποστέλλουμε.
(ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ)
Κύριε Υπουργέ,
Με την ευκαιρία του Διαλόγου για την Παιδεία, ζητάμε να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας προκειμένου να θέσουμε τα βασικά θέματα, τα οποία απασχολούν την εκπαίδευση και τα σχολεία μας.
Το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι μόνο το Εξεταστικό σύστημα. Είναι το Νηπιαγωγείο, είναι το Δημοτικό Σχολείο, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Το εξεταστικό σύστημα είναι μια διαδικασία, την οποία δεν μπορούμε να δούμε μεμονωμένα χωρίς να συνεξετάσουμε τα προηγούμενα στάδια.
Επειδή οι Σχολικοί Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσπαθώντας να δώσουν λύσεις στα μεγάλα προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουν και είναι υπεύθυνοι:
1) Για τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση του Εκπαιδευτικού έργου,
2) Την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών,
3) Τη διαχείριση της Εκπαιδευτικής πολιτικής και
4) Έχουν την ευθύνη για την Επιστημονική και Παιδαγωγική Καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών,
επιθυμούμε να έχουμε μια συνάντηση διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων και για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου.
Συνοπτικά θέτουμε υπόψη σας μερικά θέματα, τα οποία αναλυτικά εκθέτουμε στο υπόμνημα, το οποίο σας αποστέλλουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου