Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2009.
Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ανήλθαν σε 10224. Από τις παραπάνω αιτήσεις ικανοποιήθηκαν 4905 (ποσοστό 47,98%).
Οι μετατιθέμενοι οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά σε σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί μετά την ανακοίνωση της τοποθέτησής τους παρουσιάζονται για ανάληψη υπηρεσίας στις νέες τους θέσεις μέχρι 19-6-2009. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η απόσπαση λήγει στις 31-8-2009.
Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και οι Διευθυντές Διευθύνσεων και Προϊστάμενοι Γραφείων Εκπαίδευσης αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Oι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γίνονται διευθυντές με δικαστική απόφαση
Τα πάνω κάτω στους διορισμούς διευθυντών 69 σχολείων της ανατολικής Θεσσαλονίκης φέρνει δικαστική απόφαση, δικαίωνοντας επτά εκπαιδευτικούς που δεν επιλέχθηκαν το 2007 και προσέφυγαν στη δικαιοσύνη.
Το Β' Τριμελές Ακυρωτικό Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης ζητά την ακύρωση των πινάκων διοριστέων από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και την αναπομπή της υπόθεσης στη διοίκηση για "νέα κρίση".
Η απόφαση στηρίχτηκε στη μη τήρηση πρακτικών κατά τη διαδικασία των συνεντεύξεων, καθώς προέκυψε ότι δεν καταγράφηκαν πουθενά ούτε οι ερωτήσεις, ούτε οι απαντήσεις των υποψηφίων διευθυντών, με αποτέλεσμα να μην μπορεί ν αποσαφηνιστεί αν οι κρίσεις ήταν δίκαιες ή όχι.
Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε την περασμένη Δευτέρα "εξαιρετικά επείγον" έγγραφο, με το οποίο ζητά:
* Την άμεση εκτέλεση της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου.
* Επανάληψη της διαδικασίας των συντεντεύξεων για τους πέντε από τους επτά εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κοινοποιήσει την απόφαση στα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια.
* Αναπλήρωση των ήδη τοποθετηθέντων διευθυντών στις σχολικές μονάδες που διεκδικούσαν οι αιτούντες.
Μετά την εξέλιξη αυτή, το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης αποφάσισε ομόφωνα την αναπλήρωση των διευθυντών και στα 69 σχολεία της περιοχής ευθύνης του.
Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 4/2009

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ΕΚΛΗΘΗ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ G20
O Γ.Α.Π. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΛΩΣΕ:
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΛΟΓΟ Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΕΙΠΕ:

ΣΥΜΦΩΝΩ, Ο "ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ" ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ

ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΦΕΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ:

ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009


Άμεση λύση απ την γ.γ. του υπ. Παιδείας
Αστραπιαία αντέδρασε η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Γκοτσοπούλου, αναφορικά με το θέμα που προέκυψε με τον μαθητή της τρίτης τάξης του Λυκείου Λευκίμμης Κερκύρας. Η γ.γ. έδωσε εντολή να συνεχίσει ο μαθητές τη φοίτηση στη Γ Λυκείου και να πάρει μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικότερα, η κ. Γκοτσοπούλου έκανε την ακόλουθη δήλωση«Το παιδί, όπως αποφασίσαμε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας, θα συνεχίσει και θα ολοκληρώσει την Γ’ τάξη Λυκείου και θα δώσει Πανελλήνιες Εξετάσεις. Υπάρχει μία δικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου, το οποίο είναι δικαστήριο Διοικητικό και έκρινε καθαρά το τυπικό σχετικά με την πράξη του Διευθυντή αν ήταν δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες οι απουσίες και στο σημείο δικαίωσε τον Διευθυντή. Όμως, αυτή η απόφαση αν είχε έρθει τρία χρόνια πριν, μετά την αίτηση αναστολής εκτέλεσης, όντως θα υλοποιούνταν. Αυτήν την ώρα, τρία χρόνια μετά και έχοντας ολοκληρώσει την Α’ Λυκείου, την Β’ Λυκείου και κατά το 80% την Γ’ Λυκείου, δεν μπορούμε να τον επαναφέρουμε να παρακολουθήσει ξανά το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Ως εκ τούτου, εκλείπει ο λόγος που θα μπορούσε η δικαστική απόφαση να υλοποιηθεί και καλείται ο μαθητής να ολοκληρώσει την Γ΄ τάξη».

Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο
Tην ανάγκη κατάρτισης όλων όσοι με οποιονδήποτε τρόπο εμπλέκονται στη διαδικασία αντιμετώπισης όποιας κρίσης μέσα στο σχολείο , τόνισε ο υπ. Παιδείας Αρης Σπηλιωτόπουλος μιλώντας στο Διεθνές Συμπόσιο για τη διαχείριση κρίσεβν στη σχολική κοινότητα.« Η καθοδήγηση και η στήριξη των παιδιών από τους δασκάλους τους και από τους γονείς τους είναι κομβικής σημασίας» σημείωσε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Χρειάζονται ως προς αυτό, ειδικές γνώσεις, εφόδια και εξειδικευμένη κατάρτιση».
Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Κυρίες και κύριοι,
Θα ήθελα κατ’ αρχήν να συγχαρώ για την πρωτοβουλία του το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, όπου σε συνεργασία και με τη βοήθεια της Διεύθυνσης Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπ.Επ.Θ. διοργάνωσαν αυτό το Συμπόσιο. Ένα Συμπόσιο το οποίο φέρνει στο προσκήνιο ένα εξαιρετικά σημαντικό θέμα, όπως αυτό της πρόληψης και της παρέμβασης σε θέματα κρίσεων στην σχολική κοινότητα. Όταν μιλάμε για διαχείριση κρίσεων στο σχολείο, εννοούμε μια πλειάδα θεμάτων. Τέτοια θέματα είναι οι αναπτυξιακές κρίσης οι οποίες περιλαμβάνουν προβλήματα εφηβείας, γέννησης αδελφού / αδελφής, η είσοδος του παιδιού στο σχολείο, η μετάβασή του σε ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης κ.α. Ένα άλλο κεφάλαιο θεμάτων, ανοίγουν οι αιφνιδιαστικές κρίσεις οι οποίες αφορούν είτε σε συγκρούσεις βίας στο σχολείο, είτε ατυχήματα, είτε φυσικές καταστροφές, είτε καταστάσεις ανωτέρας βίας, είτε ακόμα και προβλήματα που αφορούν σε εκδηλώσεις οικογενειακής βίας, προβλημάτων των γονιών στο σπίτι και πολλά άλλα.

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009


ΑΕΙ, αξιολόγηση και αύξηση κονδυλίων
Η τριτοβάθμια εκπαίδευση χρειάζεται βαθιές θεσμικές αλλαγές, λέει στην «Κ» ο νέος πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ, Νίκος Σταυρακάκης
Εκείνο που προέχει και πρέπει να είναι αφετηρία συντονισμένης προσπάθειας, είναι να βγει η ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση από το τέλμα και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν, να κάνουν αυτοκριτική και να αποδεχθούν την ανάγκη μεταρρυθμίσεων. Αυτό τονίζει με έμφαση σε συνέντευξή του στην «Κ», ο νέος πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ, καθηγητής του ΕΜΠ, Νίκος Σταυρακάκης, «επικυρώνοντας» με τα λόγια του την αλλαγή σελίδας στην Ομοσπονδία των πανεπιστημιακών δασκάλων. Ο ίδιος υπογραμμίζει -την ώρα που τα φαινόμενα βίας, βανδαλισμών και καταλήψεων εντείνονται- ότι η ανάγκη αύξησης της χρηματοδότησης των ΑΕΙ πρέπει να συμβαδίζει με την αξιολόγηση και την κοινωνική λογοδοσία από τα Ιδρύματα. «Κανονικά, αυτοί που θα έπρεπε να πρωτοστατούν για την ταχύτερη, αυστηρότερη εφαρμογή της αξιολόγησης στο Ιδρυμά τους, είναι οι φοιτητές», συμπληρώνει. Παράλληλα, «απαιτείται να τεθούν όλα τα θέματα στο τραπέζι του διαλόγου και να βρεθούν λύσεις εφαρμόσιμες. Εως τώρα δεν υπήρξε μία σοβαρή και συντονισμένη προσπάθεια εμπλοκής όλων των πλευρών σε έναν διάλογο ανάλογο με την κρισιμότητα και τη δυσκολία των περιστάσεων», αναφέρει στην «Κ» ο κ. Σταυρακάκης. Μιλά για το πανεπιστημιακό άσυλο και τη στρεβλή εφαρμογή του, αλλά υποστηρίζει ότι δεν είναι κατάλληλη στιγμή να ανοίξει συζήτηση για την κατάργησή του, ενώ ζητεί διάλογο για ένα νέο θεσμικό πλαίσιο, καθώς αυτό του 2007 θεωρεί ότι είναι ελλιπές και αναποτελεσματικό.