Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ 176 ΕΥΡΩ
Είναι θέμα γενικότερα κυβερνητικής πολιτικής και όχι του Υπουργείου!
κλικ εδώ για να δείτε την απάντηση

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σχετικά με την αναμόρφωση του Π.Δ. για τις μεταθέσεις - αποσπάσεις, προτείνει ως άξονες για τη συζήτηση που θα γίνει :
Α. Μεταθέσεις
α) Αρχαιότητα (αύξηση των μορίων αρχαιότητας)
β) Μόρια δυσμενών συνθηκών
γ) Συνυπηρέτηση
δ) Eντοπιότητα
ε) Οικογενειακοί λόγοι (επανεξέταση των οικογενειακών λόγων σε σχέση με άλλα κριτήρια(α,β,γ,δ)
στ) Αναγκαία και επιβεβλημένη η τροποποίηση του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100 του 97 που αναφέρεται στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων, έτσι ώστε να συμπεριλάβει και άλλες περιπτώσεις ασθενειών με στόχο τον περιορισμό των αδικιών.
ζ) Στις μεταθέσεις να υπολογίζονται εκτός από τα οργανικά κενά και τα κενά που προκύπτουν από αφυπηρετήσεις έως 10 Οκτωβρίου με στόχο την ικανοποίηση περισσότερων αιτήσεων μεταθέσεων και την αυτόματη μείωση των αποσπάσεων.
η) Καθιέρωση κριτηρίων για τις μεταθέσεις στα πειραματικά και διαπολιτισμικά σχολεία.
θ) Οι μεταθέσεις να πραγματοποιούνται υποχρεωτικά μέχρι τέλη Μαρτίου.
Β. Αποσπάσεις
α) Να νομοθετηθούν μόρια για όλες τις αποσπάσεις.
β) Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε φορείς να παίρνουν τα μόρια της θέσης που αποσπώνται και όχι τα μόρια της οργανικής τους θέσης.
γ) Να θεωρούνται και οι σύζυγοι εκπαιδευτικών ειδική κατηγορία στις αποσπάσεις.
Γ. Αναμοριοδότηση
Αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων σε επίπεδο Νομού και Περιφέρειας με αυστηρά ενιαία κριτήρια.

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Π.Ε.Σ.Σ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
(ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ)
Κύριε Υπουργέ,
Με την ευκαιρία του Διαλόγου για την Παιδεία, ζητάμε να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας προκειμένου να θέσουμε τα βασικά θέματα, τα οποία απασχολούν την εκπαίδευση και τα σχολεία μας.
Το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι μόνο το Εξεταστικό σύστημα. Είναι το Νηπιαγωγείο, είναι το Δημοτικό Σχολείο, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Το εξεταστικό σύστημα είναι μια διαδικασία, την οποία δεν μπορούμε να δούμε μεμονωμένα χωρίς να συνεξετάσουμε τα προηγούμενα στάδια.
Επειδή οι Σχολικοί Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσπαθώντας να δώσουν λύσεις στα μεγάλα προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουν και είναι υπεύθυνοι:
1) Για τον Προγραμματισμό και την υλοποίηση του Εκπαιδευτικού έργου,
2) Την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών,
3) Τη διαχείριση της Εκπαιδευτικής πολιτικής και
4) Έχουν την ευθύνη για την Επιστημονική και Παιδαγωγική Καθοδήγηση των Εκπαιδευτικών,
επιθυμούμε να έχουμε μια συνάντηση διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων και για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου.
Συνοπτικά θέτουμε υπόψη σας μερικά θέματα, τα οποία αναλυτικά εκθέτουμε στο υπόμνημα, το οποίο σας αποστέλλουμε.


Αιχμές Αρχιεπισκόπου για το ελληνικό σχολείο
To ελληνικό σχολείο απομακρύνεται καθημερινά από την εκκλησία είπε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος , ενώ για τους καθηγητές Θεολόγους διατύπωσε τον προβληματισμό του λέγοντας πως «Δημιουργήθηκαν ομάδες που έκαναν τη διδασκαλία του χριστιανισμού ιδεολογία. Όμως, πρόσθεσε ο κ. Ιερώνυμος, ο χριστιανισμός είναι βίωμα και τρόπος ζωής» Ο Μακαριότατος τόνισε ότι «υπάρχει απόκλιση, η οποία δόμησε τις διαφορές μεταξύ παιδείας και εκπαίδευσης. Ωστόσο, είπε, άλλο είναι η παιδεία και άλλο η στεγνή εκπαίδευση». Για το ζήτημα της διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών ο προκαθήμενος της ελλαδικής εκκλησίας είπε ότι «λείπει μία εγκύκλιος που να ξεκαθαρίζει με σαφήνεια τη θέση της πολιτείας» και σημείωσε πως «μία τέτοια θα μπορούσε να είναι η απάντηση που έδωσε ο απερχόμενος υπουργός Παιδείας προς τον Συνήγορο του Πολίτη».

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Δ.Ε. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη των νέων Δ.Σ των ΕΛΜΕ της περιόδου 2008-2009 με την επικράτηση για άλλη μια φορά της ΔΑΚΕ ΔΕ. Συγκεκριμένα η ΔΑΚΕ Δ.Ε κατέλαβε την πρώτη θέση με διαφορά έξι ποσοστιαίων μονάδων από τη δεύτερη ΠΑΣΚ. Οι καθηγητές με τη ψήφο τους ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΑΝ τις παρατάξεις που δημαγωγούν, εκμεταλλευόμενες τα υπαρκτά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο. ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΑΝ τη ΔΑΚΕ Δ.Ε για την υπεύθυνη στάση που ακολούθησε το προηγούμενο χρονικό διάστημα, προτείνοντας λύσεις αλλά και καταγγέλλοντας όλες τις λανθασμένες αποφάσεις της Διοίκησης. Οι συνάδελφοι πλέον ΑΠΑΙΤΟΥΝ υπεύθυνο συνδικαλιστικό λόγο, απαλλαγμένο από μικροκομματικές σκοπιμότητες. ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ένα συνδικάτο που θα δίνει λύσεις στα προβλήματά τους και δεν θα αντιπαρατίθεται στείρα με την εκάστοτε κυβέρνηση.
Η στήριξη και η εμπιστοσύνη των συναδέλφων, μας δίνει πρόσθετη δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για τη βελτίωση της θέσης του εκπαιδευτικού.

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009


Το ΑΣΕΠ διόρθωσε τα λάθη του στις απαντήσεις
του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών
KANETE KΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Σε νέα ανακοίνωση με τις ορθές απαντήσεις των θεμάτων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ προέβη σημερα το ΑΣΕΠ , καθώς ορισμένες από τις απαντησεις που εδωσε χθες στη δημοσιότητα ήταν λανθασμένες.
Ειδικότερα σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΑΣΕΠ η ερώτηση με τον αριθμό 7. στον κλάδο-ειδικότητα ΠΕ 04.04 Βιολόγων (Βιολογία ως κύριο μάθημα ειδικότητας) είναι ίδια με τις ερωτήσεις: 72. του κλάδου-ειδικότητας ΠΕ 04.01 Φυσικών, 72. του κλάδου-ειδικότητας ΠΕ 04.02 Χημικών και 80. του κλάδου-ειδικότητας ΠΕ 04.05 Γεωλόγων (Βιολογία ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων). Η ορθή απάντηση είναι το «οικοσύστημα», που στη μεν ειδικότητα των Βιολόγων αποτελεί την επιλογή δ), ενώ στις υπόλοιπες ειδικότητες τοποθετήθηκε εκ παραδρομής στην επιλογή γ). Ως ορθή απάντηση δημοσιεύτηκε εσφαλμένα για όλες τις ειδικότητες η επιλογή δ). Κατά συνέπεια η επιλογή δ) διορθώνεται για τις ειδικότητες ΠΕ 04.01 Φυσικών, ΠΕ 04.02 Χημικών και ΠΕ 04.05 Γεωλόγων σε γ).

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009


ΣΗΚΩ ΑΝΤΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ!!!
And the Oscar goes to ...G.A.P.
Ο Γ.Α.Π. ΣΕ ΡΟΛΟ ΔΙΑΔΗΛΩΤΗ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΟΣΚΑΡ Α' ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ Ο ΣΠΗΛΜΠΕΡΓΚ
ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΑΛΕΝΤΟ
Στον Γιώργο Παπανδρέου του Α' ανδρικού ρόλου και τον νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα του β΄ρόλου! Είναι οι μοναδικοί που δάκρυσαν και μάλιστα ο νομάρχης έπεσε κάτω από τα χημικά. Όλοι οι άλλοι δεν επηρεάστηκαν καθόλου! Δείτε το video και δίπλα θα διαπιστώσετε ότι δεν γίνεται τίποτα. Ούτε βλεφαρίδα δεν κλείνει. πηγή:troktiko
κλικ εδώ για να δείτε το βίντεο!!!


Αλλαγές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια ζητούν οι 8 στους 10 Ελληνες σύμφωνα με την MRB
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων κρίνει ότι είναι αναγκαίο να υπάρξουν αλλαγές τόσο στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, που κατά προτίμηση θα αποσυνδέεται απόλυτα από το Λύκειο
Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα της MRB για λογαριασμό του ΕΛ. Τύπου:
-Στο ερώτημα αν χρειάζονται αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης το 77,3% των ερωτηθέντων απαντά «Σίγουρα- Μάλλον Ναι».
-Αντίστοιχα για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση «Σίγουρα- Μάλλον Ναι» απαντά το 85%. Το ποσοστό αυτό στις ηλικίες 18-24 ανέρχεται στο 97,2%.
-Στο αντίστοιχο ερώτημα για τις Πανελλήνιες εξετάσεις και τον τρόπο εισαγωγής στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα «Σίγουρα-Μάλλον Ναι» απαντά το 75,9% των ερωτηθέντων. Το ποσοστό αυτό στις ηλικίες 18-24 ανέρχεται στο 82,4%. Στο ερώτημα που σχετίζεται με την επιθυμία υιοθέτησης ενός νέου συστήματος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια που θα αποσυνδέει απόλυτα το Λύκειο από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις θετικά τάσσεται το 69,3%.