Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

Παρέμβαση προέδρου της Δημοκρατίας για την παιδεία
πηγή:esos.gr
Τη συναίνεση όλων των κομματικών και εκπαιδευτικών φορέων , ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα της παιδείας ζήτησε σήμερα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας , εγκαινιάζοντας το Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.«Απαιτεί από όλους θέσεις και λύσεις που θα εξασφαλίζουν επιτέλους την ποιότητα της παιδείας που τόσο έχουμε ανάγκη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπούλιας επισημαίνοντας πως «Στη βάση πολλών από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας, βρίσκεται το πρόβλημα της παιδείας . Ιδίως της παιδείας των πολλών, της δημόσιας παιδείας. Η κοινωνία που τη χρηματοδοτεί από το υστέρημά της, είναι ώριμη και έτοιμη και για θυσίες».
Εμείς απλά ''προσθέτουμε'' στα λόγια του Προέδρου:
ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ

Η πρόσβαση στο πανεπιστήμιο σε χώρες της Ε.Ε
Γερμανία
Με το απολυτήριο. Τα πανεπιστήμια απολαύουν σχεδόν πλήρη ελευθερία στον αριθμό των φοιτητών που θα δεχτούν. Η εισαγωγή βασίζεται κατά κανόνα στο βαθμό του απολυτηρίου (Abitur) σε συνδυασμό με μια ειδική αρχή μεταξύ των κρατιδίων που ρυθμίζει το μέσο όρο της βαθμολογίας που απαιτείται για κάθε σχολή. Ειδικότερα, οι μαθητές που έχουν φοιτήσει σε γενικά ή επαγγελματικά δευτεροβάθμια σχολεία έχουν επιλέξει αντίστοιχους κύκλους μαθημάτων και έχουν πετύχει στις απολυτήριες εξετάσεις, έχουν το δικαίωμα να εισαχθούν σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Εκτός από το απολυτήριο που οδηγεί σε τυπικά ελεύθερη πρόσβαση, σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν ειδικά γνωστικα ή επαγγελματικής εμπειρίας και ικανότητας κριτήρια. Σε ορισμένα κρατίδια, οι μαθητές που, ενώ έχουν επαγγελματική εμπειρία και κατάρτιση, δεν διαθέτουν τον απολυτήριο τίτλο εισαγωγής, μπορούν με ειδικές εξετάσεις (τεστ καταλληλότητας, συνέντευξη κ.λπ.) να αποδείξουν ότι διαθέτουν τις απαιτούμενες γνώσεις για τη φοίτηση σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα.
Γαλλία
Εξετάσεις και προπαρασκευή. Απαιτείται η απόκτηση του baccalaureate, η οποία επιτυγχάνεται με προφορικές και γραπτές εξετάσεις περίπου σε 10 μαθήματα. Αυτό εκδίδεται από εξουσιοδοτημένα πανεπιστήμια στο τέλος μιας ακαδημαϊκής χρονιάς, τουλάχιστον έπειτα από 225 ώρες μαθημάτων. Ομως, για τα πανεπιστημιακά Ινστιτούτα Τεχνολογίας (Grandes Ecoles) (Πολυτεχνείο, Ιατρική, μηχανικοί υπολογιστών κ.λπ.) απαιτούνται πρόσθετες ειδικές εξετάσεις και υπάρχουν προπαρασκευαστικά κέντρα (δημόσια) ενώ υπολογίζεται και ο μέσος όρος των βαθμών των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου.
Φινλανδία
Εξετάσεις από τα ΑΕΙ. Ο αριθμός των νεοεισαχθέντων κάθε χρονιάς καθορίζεται από τα πανεπιστήμια μέσα στο πλαίσιο που θέτει το υπουργείο Παιδείας. Σε γενικές γραμμές υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων σε όλες τις σχολές. Για τη φοίτηση σε κάποιο ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα απαιτείται η αποφοίτηση από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και εξετάσεις σε ειδικά μαθήματα ανάλογα το τμήμα.Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα έχουν τον πρώτο λόγο στις προϋποθέσεις εισαγωγής, ενώ τα κριτήρια, οι εισαγωγικές εξετάσεις, οι προθεσμίες, τεστ εισαγωγής κ.λπ. διαφοροποιούνται ανά ίδρυμα και γίνονται με αποκλειστική ευθύνη των ίδιων των πανεπιστημίων. Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται απόδειξη ειδικών ικανοτήτων (π.χ. Ακαδημία Τεχνών).
Σουηδία
Απολυτήριο και εξετάσεις. Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση λαμβάνεται υπόψη η βαθμολογία της τελευταίας τάξης του Λυκείου (κύκλος γενικών απαιτήσεων) σε συνάρτηση με εισαγωγικές εξετάσεις (ειδικές απαιτήσεις) για συγκεκριμένες σχολές όπως π.χ. η Ιατρική. Παρά το ότι η κυβέρνηση αποφασίζει την κατανομή των θέσεων, στους διάφορους κλάδους την ευθύνη για την επιλογή και την εισαγωγή των φοιτητών τη φέρουν τα ίδια τα ιδρύματα, ενώ τα κριτήρια επιλογής είναι διαφοροποιημένα (σχολική βαθμολογία, εισαγωγικές εξετάσεις γνωστικής καταλληλότητας, ειδικές εξετάσεις απόδειξης εμπειρίας ή καλλιτεχνικού ταλέντου).
Αυστρία
Ελεύθερα με το απολυτήριο Η πρόσβαση στα πανεπιστήμια είναι ελεύθερη με κριτήριο την επιτυχή εξέταση στα μαθήματα της τελευταίας τάξης του Λυκείου και την απόκτηση του πιστοποιητικού επιτυχίας (απολυτήριο Λυκείου). Οι υποψήφιοι φοιτητές υποβάλλουν αίτηση σε ένα πανεπιστήμιο για έναν κύκλο σπουδών με την υποχρέωση επανεγγραφής στον αντίστοιχο κύκλο σπουδών κάθε εξαμήνου. Δεν υπάρχει κλειστός αριθμός εισακτέων στα αυστριακά πανεπιστήμια.
Ισπανία
Τα ΑΕΙ έχουν τον πρώτο λόγο Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα καθορίζουν τον αριθμό των φοιτητών που θα δεχτούν, διενεργούν τις εξετάσεις ή θέτουν δικά τους κριτήρια στην εισαγωγή. Παρ'όλα αυτά η κυβέρνηση ελέγχει τον αριθμό των εισακτέων στις δημοφιλείς σχολές, κυρίως επιβάλλοντας πλαφόν. Ο υποψήφιος υποβάλλει αίτηση απ'ευθείας στο ίδρυμα όπου επιθυμεί να εγγραφεί και η είσοδος προϋποθέτει μια γενική θετική αξιολόγηση του μαθητή (σε επίπεδο γνώσεων και ωριμότητας). Παρακολουθεί επίσης και έναν προπαρασκευαστικό κύκλο Curso de Orientacion Unversitaria. Ο αριθμός των θέσεων καθορίζεται από το πανεπιστημιακό συμβούλιο.
Ιταλία
Εξετάσεις από τα πανεπιστήμια Τα πανεπιστήμια καθορίζουν τα γενικά και ειδικά κριτήρια καθώς και τις διαδικασίες επιλογής των φοιτητών. Οι υποψήφιοι για εισαγωγή σε ιδρύματα πρέπει να είναι κάτοχοι απολυτηρίου Λυκείου και για τα πανεπιστήμια που παρέχουν σπουδές Οδοντιατρικής, Ιατρικής, Κτηνιατρικής, Βιολογίας, Ψυχολογίας κ.λπ. ο αριθμός των φοιτητών είναι περιορισμένος και απαιτούνται εισαγωγικές εξετάσεις με ευθύνη των αντίστοιχων σχολών.
Πορτογαλία
Εξετάσεις και Λύκειο Σε όλα τα τμήματα υπάρχει κλειστός αριθμός εισακτέων, ο οποίος προσδιορίζεται ανάλογα με τη δυναμικότητα και τις δυνατότητες υποδοχής του κάθε τμήματος. Το υπουργείο Παιδείας καθορίζει τον αριθμό των εισακτέων συναρτήσει των προτάσεων που κάνουν τα πανεπιστήμια. Τα ιδρύματα διαθέτουν ευελιξία στον καθορισμό των κριτηρίων εισαγωγής και η επιλογή των φοιτητών βασίζεται σε συνδυασμό γραπτών εξετάσεων σε εθνικό επίπεδο (τεστ ικανοτήτων) και σχολικής επίδοσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις ελέγχεται με ειδικά τεστ μια σειρά άλλων ικανοτήτων (φυσικών, επαγγελματικών κ.λπ.)
Βρετανία
Εξετάσεις στα 16 και κριτήρια Οταν οι μαθητές τελειώνουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα 16 τους χρόνια (General Certificate of Secondary Education) και επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα εξετάζονται σε 2 ή 3 μαθήματα για το GCE - Α Level. Με τους βαθμούς που έχουν πάρει στο GCE - Α Level και σε συνδυασμό με μια σειρά κριτηρίων που το κάθε εκπαδευτικό ίδρυμα θέτει για τους φοιτητές που θέλει να δεχτεί, πετυχαίνουν την είσοδό τους σε κάποια σχολή. Το κάθε ίδρυμα εκπαίδευσης ακολουθεί τη δική του πολιτική στο ζήτημα της εισαγωγής νέων φοιτητών. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει επίσημη δεσμευτική πολιτική για το αριθμό των εισακτέων πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων όπου τίθενται περιορισμοί και ποσοστώσεις (ιατρικές σχολές, παιδαγωγικά τμήματα).
Πηγή: Eurydice, OOSA

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ
ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. "ΓΗΣ ΜΑΔΙΑΜ" ΤΟ ΝΕΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.
Κλιμάκωση της τρομοκρατίας και ανησυχία στην πολιτική ηγεσία και τις αστυνομικές αρχές προκαλούν τα τυφλά χτυπήματα, καθώς έντονο κλίμα ανασφάλειας καταλαμβάνει τους πολίτες.
Επικίνδυνη κλιμάκωση καταγράφεται στο νέο κύμα εγχώριας(;) τρομοκρατίας, προκαλώντας έντονη ανησυχία στην πολιτική ηγεσία και στις αστυνομικές αρχές, αλλά και κλίμα ανασφάλειας στους πολίτες. Η χθεσινή, πρωτοφανής για την Ελλάδα, απόπειρα επίθεσης στα κεντρικά γραφεία της Citibank, στην Κηφισιά, αποτελεί ποιοτική διαφοροποίηση στη δράση των τρομοκρατών, καθώς «εγκαινιάζει» μία περίοδο τυφλών χτυπημάτων με εξαιρετικά μεγάλη δύναμη ισχύος. Ο ωρολογιακός μηχανισμός που δεν εξερράγη, περιείχε 60 κιλά της εκρηκτικής ύλης ANFO (λίπασμα εμπλουτισμένο με πετρέλαιο), η οποία έχει χρησιμοποιηθεί από τον IRA, την ΕΤΑ αλλά και στην επίθεση κατά κυβερνητικού κτιρίου στην Οκλαχόμα.
ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009


ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΡΙΣΗ
πηγή:citypress
Στο ποσό των 750 εκατομμυρίων ευρώ υπολογίζεται το κόστος της διαφθοράς στην Ελλάδα μόνο για το 2008, σύμφωνα με έρευνα της οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια, την οποία διεξήγαγε πανελλαδικά από τον Ιούλιο ως το Δεκέμβριο του 2008 σε δείγμα 6.105 ατόμων η εταιρεία Public Issue.
Η εικόνα της διαφθοράς και του χρηματισμού στην Ελλάδα που προκύπτει από την έρευνα είναι απογοητευτική, καθώς τα περιστατικά που οι πολίτες αναφέρουν παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα της Διεθνούς Διαφάνειας για το 2007, ενώ τα περιστατικά παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στο Δημόσιο, αλλά και στον ιδιωτικό τομέα.
Ένας στους τέσσερις θύμα διαφθοράς.....

Ποινή φυλάκισης για την αλλοίωση βαθμολογιών στις Πανελλαδικές
Ποινή φυλάκισης έξι μηνών με τριετή αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στην προϊσταμένη του βαθμολογικού κέντρου ειδικών μαθημάτων Θεσσαλονίκης, για την υπόθεση της αλλοίωσης των βαθμολογιών στο μάθημα των Αγγλικών, στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2007.
Το δικαστήριο την έκρινε ένοχη για το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας στην πλαστογραφία κατ' εξακολούθηση, αναγνωρίζοντάς της το ελαφρυντικό των μη ταπεινών αιτιών.
Αντίθετα, αθωωτική ήταν η απόφαση για τις οκτώ βαθμολογήτριες που κάθισαν στο εδώλιο του ίδιου δικαστηρίου, για την πράξη της πλαστογραφίας κατ' εξακολούθηση.

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Η ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΚΥΣΠΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΑΚΕ/ΠΕ
όλα τα ονόματα του ψηφοδελτίου της παράταξης:

ΔΑΚΕ/ΠΕ
ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
(Ασφαλιστικά ταμεία του Δημοσίου)
Το ασφαλιστικό σύστημα στην Ελλάδα γενικά και ιδιαίτερα το σύστημα επικουρικής ασφάλισης για τους εργαζομένους στις υπηρεσίες του δημοσίου έχουν σχεδιαστεί, στηρίζονται και λειτουργούν όχι στα πλαίσια της κεφαλαιοποίησης αλλά με ανταποδοτικό χαρακτήρα.
Αυτό σημαίνει, ότι οι εργαζόμενοι πληρώνουν εισφορές που ενισχύουν τα Ταμεία και αυτά με τη σειρά τους δίνουν ανάλογα μερίσματα στους συνταξιούχους καθώς και το εφάπαξ βοήθημα του Ταμείου Πρόνοιας προς τους αφυπηρετούντες.
Για να μπορεί να είναι ισχυρή η δυνατότητα πρέπει η σχέση εργαζόμενου – συνταξιούχου να είναι περίπου 4 εργαζόμενοι ένας συνταξιούχος.


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΚΥΣΠΕ Β.ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗ
Με αφορμή πολλά τηλεφωνήματα συναδέλφων σχετικά με τον τρόπο μεταθέσεων για τα Πειραματικά και Διαπολιτισμικά σχολεία αλλά και το χρόνο ανακοίνωσης των γενικών μεταθέσεων, σας ενημερώνω τα εξής:


Aρχίζει η κατ οίκον διδασκαλία γονέων στη χρήση Η/Υ και Διαδικτύου
Ξεκινά την Τρίτη 17.02.2009 και για δεύτερη χρονιά η δράση “Γονείς.gr” της Ψηφιακής Στρατηγικής, η οποία απευθύνεται στους γονείς ή κηδεμόνες 335.000 μαθητών που εγγράφηκαν στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο) κατά το σχολικό έτος 2008-2009 και οι οποίοι δεν έχουν ήδη συμμετάσχει στο έργο. Η δράση χρηματοδοτείται κατά 20% από εθνικούς πόρους και κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας».
Ήδη στην πρώτη χρονιά υλοποίησης του “Γονείς.gr”, η συμμετοχή των γονέων υπήρξε εξαιρετικά μεγάλη. Περισσότεροι από 21.000 γονείς πραγματοποίησαν εγγραφή σε κάποιο εκπαιδευτικό πακέτο, ενώ 19.870 ολοκλήρωσαν την κατ’ οίκον εκπαίδευση. Σχεδόν 3.200 γονείς επέλεξαν να αποκτήσουν και σχετικό πιστοποιητικό για τις εκπαιδεύσεις τους.
H δράση «Γονείς.gr» σχεδιάστηκε με τη συνεργασία των Υπουργείων Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Υλοποιείται από το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ ΑΕ), φορέα εποπτευόμενο από την Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Για κάθε δικαιούχο γονέα (ένας ανά μαθητή), επιδοτείται το 100% του κόστους εκπαίδευσης και πιστοποίησής του όπως και η απόκτηση νέας ευρυζωνικής σύνδεσης Διαδικτύου διάρκειας δύο (2) μηνών. Τα ποσά των επιδοτήσεων ανά δικαιούχο ξεκινάνε από τα €350 ευρώ και μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα €640 ευρώ, ανάλογα με τον τόπο κατοικίας και το στάδιο συμμετοχής του δικαιούχου στο έργο. Η επιδότηση καταβάλλεται στο Φορέα Εκπαίδευσης σε πρόγραμμα του οποίου θα επιλέξει να εγγραφεί ο δικαιούχος.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
κ.Ν.ΛΕΓΚΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ 176 ΕΥΡΩ

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ