Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009


Δημόσιος διάλογος για την αναμόρφωση του Λυκείου
Παρασκευή, 02 Ιανουάριος 2009
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δημόσιο διάλογο για την αναμόρφωση του Λυκείου προανήγγειλε σήμερα ο υπ. Παιδείας Ευρ. Στυλιανίδης , αμέσως μετά τη συνάντηηση με τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.
Ο διάλογος θα είναι εξαντλητικός και η θεσμική πρωτοβουλία θα εκδηλωθεί όταν δημιουργηθεί η συνθετική πρόταση σημείωσε ο υπ. Παιδείας. Ειδικότερα ο κ. Στυλιανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Χρόνια πολλά σε όλους. Ενημέρωσα τον Πρωθυπουργό για την πορεία υλοποίησης της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και, όπως άλλωστε και ο ίδιος έχει δεσμευθεί αρχές του έτους, ξεκινά ο δημόσιος διάλογος για την αναμόρφωση του Λυκείου. Για τη διαμόρφωση δηλαδή του νέου ποιοτικού λυκείου, που θα απαντά στις αγωνίες και τις προσδοκίες των γονιών, αλλά και των νέων παιδιών, των μαθητών μας, καθώς επίσης και για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Ο διάλογος θα είναι εξαντλητικός. Η Κυβέρνηση δεν τον προκαταλαμβάνει, είναι ανοιχτή να ακούσει θέσεις και απόψεις απ΄ όλες τις πλευρές. Και βεβαίως η θεσμική πρωτοβουλία θα εκδηλωθεί όταν δημιουργηθεί η συνθετική πρόταση, μετά απ’ αυτό το διάλογο.
Καλή χρονιά σε όλους".
Οπως έχει επισημάνει ο υπ. Παιδείας , ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί:
α. Στα τεστ αυτογνωσίας. Δίνοντας δηλαδή στο παιδί τη δυνατότητα να καταλάβει απ’ όλους τους τομείς δράσης και διδασκαλίας, πού είναι οι κλίσεις του, οι ικανότητές του και το ενδιαφέρον του και στη συνέχεια να μετρήσουμε κατά την διάρκεια της λυκειακής περιόδου τις επιδόσεις του στον τομέα που του αρέσει, για να καταλάβουμε όχι απλά πού θέλει, αλλά και πού μπορεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω. β.Το δεύτερο βήμα για το οποίο ήδη το επεξεργάζεται το υπ. Παιδείας είνα να δώσει περιεχόμενο ουσιαστικά στο μάθημα του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. Να μπορεί δηλαδή να δείξει στα παιδιά στην κρίσιμη ηλικία που επιλέγουν, όταν ακόμα δεν έχουν ωριμάσει και ως άνθρωποι καλά - καλά, όταν βρίσκονται στην προεφηβεία ή στην εφηβεία, τι κρύβεται πίσω από την επιλογή του μηχανογραφικού δελτίου ή νωρίτερα πίσω από την επιλογή της κατεύθυνσης σπουδών που κάνουν στο Λύκειο. Για παράδειγμα όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης κρύβεται μια πανεπιστημιακή Σχολή με καλό όνομα και χωρίς περιεχόμενο; Ή κρύβεται μια ειδικότητα η οποία θα σε εξοπλίσει περαιτέρω και θα σου δώσει τα εφόδια με συγκεκριμένα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα να ενταχθείς στην αγορά εργασίας;

Αργούν για τους εκπαιδευτικούς τα αναδρομικά των 176 ευρώ
Παρά τις δικαστικές αποφάσεις, που δικαιώνουν τον εκπαιδευτικό κόσμο, το δημόσιο καθυστερεί να καταβάλει τα αναδρομικά του επιδόματος των 176 ευρώ, ασκώντας αναίρεση κατά της απόφασης και παραπέμποντας, όπως είναι η πάγια τακτική του, την υπόθεση στο ΣτΕ.
Ήδη το ελληνικό δημόσιο κινήθηκε με αυτόν τον τρόπο κατά της πρώτης απόφασης που δικαίωσε τους εκπαιδευτικούς για τα αναδρομικά του επιδόματος των 176 ευρώ (υπʼ αριθμ. 959/2008, 9-6-08) του διοικητικού εφετείου Θεσσαλονίκης, η οποία αφορούσε 17 εκπαιδευτικούς από το 4ο Δημοτικό Σχολείο της Πολίχνης και στην οποία επιδικάστηκαν περίπου 10.000 στον καθένα. Ανάλογα αναμένεται να προχωρήσει και με τη δεύτερη απόφαση, κατά την οποία είχαν δικαιωθεί πρόσφατα 53 καθηγητές από το 1ο και 3ο ΤΕΕ Θεσσαλονίκης, αλλά και με άλλες, που ενδεχομένως θα ακολουθήσουν, καθώς χιλιάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που είχαν προσφύγει κατά του δημόσιου για τη μη καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ, το οποίο είχε δοθεί σε άλλους κλάδους του δημοσίου. “Τα αναδρομικά πρέπει να καταβληθούν για τα έτη 2002 - 2006 και με επιτόκιο 6%. Το δημόσιο, παρ΄ όλα αυτά αρνείται να αναγνωρίσει τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών και ασκώντας αναίρεση κατά της απόφασης παραπέμπει την υπόθεση στο ΣτΕ.
Στη δεύτερη υπόθεση των καθηγητών των ΤΕΕ το τμήμα Δ’ του διοικητικού εφετείου Θεσσαλονίκης απέρριψε την έφεση του δημοσίου, ανάβοντας το πράσινο φως για τη δικαίωση χιλιάδων καθηγητών. Σύμφωνα με την απόφαση, κρίνεται αβάσιμος ο ισχυρισμός του δημοσίου για το επίδομα της εξωδιδακτικής απασχόλησης που έπαιρναν το επίμαχο διάστημα οι καθηγητές, το οποίο “είναι αμέσως συναρτώμενο προς το είδος και τις συνθήκες της παρεχόμενης εργασίας των εκπαιδευτικών, όπως είναι η διδασκαλία καθώς και η προετοιμασία αυτής, σε αντίθεση με την ειδική μηνιαία παροχή των 176 ευρώ”, ενώ προβλέπεται ότι το ποσό των 7.568 ευρώ πρέπει να καταβληθεί σε καθέναν από τους εφεσίβλητους.
Πηγή: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 31\12\2008