Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009


Τι πρότεινε ο πρωθυπουργός για αλλαγές στο Λύκειο, πανελλαδικές, άσυλο και καταλήψεις
Παρασκευή, 23 Ιανουάριος 2009
Ρεπορτάζ:esos.gr
Να αναλάβουν την ευθύνη του διαλόγου, όλοι οι πολιτικοί Αρχηγοί, ορίζοντας ο καθένας ένα βουλευτή για τη συγκρότηση μια Πολιτικής Επιτροπής , τα μέλη της οποίας να είναι σε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τον υπουργό Παιδείας, πρότεινε ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής μιλώντας στη Βουλή στην προ ημερησίας διάταξης για την παιδεία.
Για τον επικείμενο διάλογο για τις αλλαγές στο Λύκειο ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τα ακόλουθα:
· Η επεξεργασία συγκεκριμένων προτάσεων τόσο για το Νέο Λύκειο, όσο και για το νέο τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα γίνει μέσα από τη λειτουργία του υπάρχοντος θεσμικού πλαισίου, όπως αυτό προβλέπεται από το Π.Δ. 127 του 2003. Ιδίως μάλιστα από το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που λειτουργεί στο πλαίσιο, αλλά και σε αμφίδρομη σχέση με το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας.
· Ειδική ομάδα να μελετήσει τα πιο ενδιαφέροντα συστήματα σε διεθνές επίπεδο και να υποβάλει τόσο στο Συμβούλιο, όσο και την Πολιτική Επιτροπή σχετική έκθεση.
· Ομάδα εργασίας να αντλήσει -αξιοποιώντας και το διαδίκτυο- τις απόψεις ολόκληρης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, ολόκληρης της κοινωνίας.
· Η Ν.Δ. προσέρχεται στο διάλογο και με δικές της προτάσεις, ορίζοντας βουλευτή εκπρόσωπό της, τόσο στην πενταμελή Πολιτική Επιτροπή, όσο και στο Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως το νέο σύστημα θα πρέπει
- που ελευθερώνει τα παιδιά από τη μεγάλη πίεση που δέχονται στη διάρκεια του Λυκείου.
- να εγγυάται στοιχειώδη ασφάλεια.
- να απαλλάσσει την ελληνική οικογένεια από τα τεράστια βάρη της Παραπαιδείας.
- να είναι αξιόπιστο, δίκαιο, αντικειμενικό.
- να δίνει ευρύτερες δυνατότητες και περισσότερες ευκαιρίες σε όλους.
Ο Πρωθυπουργός μίλησε για ένα Ποιοτικό και Αυτόνομο Λύκειο:..
- που να απαντά στις προσδοκίες των μαθητών.
- Που να είναι απαλλαγμένο από τις νοοτροπίες της αποστήθισης.
- Που ναμαθαίνει το μαθητή «πώς να μαθαίνει».
- που να καλλιεργεί την κριτική σκέψη και την ικανότητα του μαθητή να αναλύει και να συνθέτει.
- Που να δίνει τη δυνατότητα ευρύτερης μόρφωσης στα σύγχρονα θέματα της κοινωνικής και πολιτιστικής πραγματικότητας.
- Που να ενημερώνει με πληρότητα τα παιδιά για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.

ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009


Πανεπιστημιακά τα πτυχία των Κολλεγίων;
Τρίτη, 20 Ιανουάριος 2009 πηγή:esos.gr
Η πρώτη επίσημη δικαίωση Κολλεγίου από Ελληνικό Δικαστήριο είναι γεγονός μετά την έκδοση της απόφασης του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών στην υπόθεση 17346/2008, IdEF κατά Ελληνικού Δημοσίου.
Στην ανωτέρω απόφαση, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κολλεγίου IdEF, το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών δικαιώνει το Κολλέγιο IdEF επιβάλλοντας την αναγνώριση των πτυχίων που χορηγούνται από το Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris 13 σε σύμπραξη με το Κολλέγιο IdEF, όχι μόνο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ από το ΣΑΕΙΤΤΕ, αλλά και ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ από το ΔΟΑΤΑΠ (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ).
Επιπροσθέτως, κρίνει ότι «οι μη νόμιμες πράξεις του αρμοδίου οργάνου για την αναγνώριση ακαδημαϊκών τίτλων σπουδών (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ΔΙ.ΚΑ.ΤΣΑ.), σε συνδυασμό με τις προαναφερθείσες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικώς με τη διακοπή συνεργασίας των Γαλλικών Πανεπιστημίων με ελληνικά Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών , είχαν αντίκτυπο και προσέβαλαν , την πίστη, το κύρος και τη φήμη της ενάγουσας, που, συνεπώς, υπέστη ηθική βλάβη, για την οποία δικαιούται να λάβει, ως χρηματική ικανοποίηση, εύλογο ποσό κατά μερική παραδοχή του σχετικού αιτήματός της».