Powered By Blogger
Η ΔΑΚΕ/ΠΕ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ.
ΠΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΩΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009


Δημόσιος διάλογος για την αναμόρφωση του Λυκείου
Παρασκευή, 02 Ιανουάριος 2009
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δημόσιο διάλογο για την αναμόρφωση του Λυκείου προανήγγειλε σήμερα ο υπ. Παιδείας Ευρ. Στυλιανίδης , αμέσως μετά τη συνάντηηση με τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.
Ο διάλογος θα είναι εξαντλητικός και η θεσμική πρωτοβουλία θα εκδηλωθεί όταν δημιουργηθεί η συνθετική πρόταση σημείωσε ο υπ. Παιδείας. Ειδικότερα ο κ. Στυλιανίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Χρόνια πολλά σε όλους. Ενημέρωσα τον Πρωθυπουργό για την πορεία υλοποίησης της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και, όπως άλλωστε και ο ίδιος έχει δεσμευθεί αρχές του έτους, ξεκινά ο δημόσιος διάλογος για την αναμόρφωση του Λυκείου. Για τη διαμόρφωση δηλαδή του νέου ποιοτικού λυκείου, που θα απαντά στις αγωνίες και τις προσδοκίες των γονιών, αλλά και των νέων παιδιών, των μαθητών μας, καθώς επίσης και για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Ο διάλογος θα είναι εξαντλητικός. Η Κυβέρνηση δεν τον προκαταλαμβάνει, είναι ανοιχτή να ακούσει θέσεις και απόψεις απ΄ όλες τις πλευρές. Και βεβαίως η θεσμική πρωτοβουλία θα εκδηλωθεί όταν δημιουργηθεί η συνθετική πρόταση, μετά απ’ αυτό το διάλογο.
Καλή χρονιά σε όλους".
Οπως έχει επισημάνει ο υπ. Παιδείας , ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί:
α. Στα τεστ αυτογνωσίας. Δίνοντας δηλαδή στο παιδί τη δυνατότητα να καταλάβει απ’ όλους τους τομείς δράσης και διδασκαλίας, πού είναι οι κλίσεις του, οι ικανότητές του και το ενδιαφέρον του και στη συνέχεια να μετρήσουμε κατά την διάρκεια της λυκειακής περιόδου τις επιδόσεις του στον τομέα που του αρέσει, για να καταλάβουμε όχι απλά πού θέλει, αλλά και πού μπορεί να κάνει ένα βήμα παραπάνω. β.Το δεύτερο βήμα για το οποίο ήδη το επεξεργάζεται το υπ. Παιδείας είνα να δώσει περιεχόμενο ουσιαστικά στο μάθημα του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. Να μπορεί δηλαδή να δείξει στα παιδιά στην κρίσιμη ηλικία που επιλέγουν, όταν ακόμα δεν έχουν ωριμάσει και ως άνθρωποι καλά - καλά, όταν βρίσκονται στην προεφηβεία ή στην εφηβεία, τι κρύβεται πίσω από την επιλογή του μηχανογραφικού δελτίου ή νωρίτερα πίσω από την επιλογή της κατεύθυνσης σπουδών που κάνουν στο Λύκειο. Για παράδειγμα όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης κρύβεται μια πανεπιστημιακή Σχολή με καλό όνομα και χωρίς περιεχόμενο; Ή κρύβεται μια ειδικότητα η οποία θα σε εξοπλίσει περαιτέρω και θα σου δώσει τα εφόδια με συγκεκριμένα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα να ενταχθείς στην αγορά εργασίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: